Ad

 اغنية محمد عبد المنعم قلبى واجعنى معاك Mp3 2015

أغانى محمد عبد المنعم


كلمات أغنية قلبى واجعنى معاك
انا من كتر ما انا قلبى واجعنى معاك بتبقى قصادى بس كانى مش وياك كان الاول بشوفك وانت مش موجود دلوقتى بقى وجودك مالوهش وجود انا بدمع من الفرحه دموعى مش دموع جرحك مش زعلان عشان سبتك ده انا طاير من الفرحه اخيرا هبقى حر وافوق بدال ما انا قلبي كان مخنوق حبك كان مقللنى انا هنساك وهفضل فوق بعدك عنى مش قصه انا عايش وهعيش لسه خلاص قلبك قفلت عليه قلبى مماتش يعني عليك اصل انا روحى مش في ايديك فوق من اللى انت عايش فيه انا بدمع من الفرحه دموعى مش دموع جرحك مش زعلان عشان سبتك ده انا طاير من الفرحه اخيرا هبقى حر وافوق بدال ما انا قلبي كان مخنوق حبك كان مقللنى انا هنساك وهفضل فوق


التحميل 

تحميل الاغنيه من هنا 


لسهولة التحميل استعمل 
  Download Manager
كول مزيكا
للاشتراك فى خدمه كل جديد اكتب ايملك واضغط اشتراك
للدخول للموقع اكتب فى جوجل مدونة كول مزيكا 
  coolmazzika.blogspot.com
مدونة كول مزيكا : تحتوى على كل ماهو جديد من ... تحميل - أخبار, أفلام ,أغانى .كليبات , أفلام وثائقيه , بث مباشر , مباريات كره القدم , مهرجانات
 
Top